Account locked for proof address

I’m unable to log into my account after being with Wirex for more than 2 years. When I signed up, my account was verified with a passport and proof of address was provided. So, why am I now suddenly being asked to verify my account again?
that’s not normal, closing the account without notice or anything! i just uploaded two documents to check the Account but it’s still closed , people’s lives are not a game.
So plz my request ticket is : ([1495989] i hope you can climb it fast.

Hi @Woolf_Nas,

I am sincerely sorry for your unpleasant experience.

I have also escalated your case to our Verification team, you will be updated via the support ticket shortly.

Best regards!

1 Like

I also sent my proof address thru app and email but the status still shows 「verifying 」 after days, can someone help with that? Ticket has been raised, the ticket is #1439245.

I want to use my card again ASAP thank you
Rae

Hi Rae, I am sincerely sorry for the delayed update.

I have escalated your case to our Verification team, you will be updated via the ticket as soon as possible.

Warm regards!

Thank you, my account is working properly right now. The team is very effective, Wirex never disappoints customers!! Great job!

Rae

1 Like

Dear Rae,

You are very welcome, I am glad to know that this was resolved :slightly_smiling_face:

Should you have any questions - please do not hesitate to contact us again, we are always happy to help.

Thank you for your kind words and have a great day!

1 Like

I am having the same problem. I want to access my accou t just to download my transaction history and I can’t access anything because it doesn’t accept my proof of address. Please help me regain control of my account or at the least send me a transaction history! Please and thank you.

I have been locked out of my account because of address verification. I have sent multiple documents and all of them were rejected in the app. I simply want to access my transaction history in my account. Can you please help me get access to my account or send me a .CSV file of all my past transactions. Thank you for your help

Please help me. My account has been restricted due to address confirmation. I have attempted to upload many documents to the app but all were rejected. Please help me I need access to my account to simply download my transaction history. Could you please get in touch with me and help me fix this problem or send me a full transaction history in a .CSV file please
Thank you

Hello @Maxattax, thank you for taking the time to write to us.

I have now escalated your case to our verification team and they should follow up with you shortly.

Best regards!

No. 316815 385466

Actually you have seen me tell you 80 emails. . . It took a month. . . The relevant team did not respond to a single email. . . :man_facepalming::man_facepalming::man_facepalming::man_facepalming::man_facepalming::money_with_wings::man_facepalming::man_facepalming::face_with_symbols_over_mouth:
Actually you hide my msg every time I tell the truth msg here .

Why lock my all assets???

Documents were rejected .Why any reason? Your document doesn’t meet our regulatory standards. Please restart verification.

Hello @BAD_BOY, I am sincerely sorry for the delayed response.

I have checked your case and have already updated you via the ticket, please take a look.

Best regards!

I have heard your words countless times. Can you do things more refreshingly? ? ? I have locked your account for 100 days. Do you think you are fine? ? Is the relevant team okay? ? Does the customer have a problem? ? ? ? I waited till my heart was ashamed

Dear @Koo, I apologize that the resolution of your case is taking so much time.

As for your case, from time to time, we are obliged to conduct necessary internal checks on our users’ accounts.

Therefore, your account has been temporarily suspended and we will make sure to update you with further details once we receive them from the relevant department.

Best Regards!

1 Like

You have perfunct me for a hundred days, I asked you 10 times and you responded like this 10 times. Did you make a mistake? Is your wirex company unable to withdraw money if you have money in it?

Police will find u

I have heard your words countless times. Can you do things more refreshingly? ? ? I have locked your account for 100 days. Do you think you are fine? ? Is the relevant team okay? ? Does the customer have a problem? ? ? ? I waited till my heart was ashamed

Dear @Koo, we are still awaiting a response from our team. Please, try to be patient. We will let you know when we have news regarding your account. Thank you.

Have a nice day.

1 Like

My account already verified before . But today app said now is verifying.

Support ticket: 517746

Hello @kimtammu3678,

Thank you for taking the time to write to us. I have now escalated your case to our verification team and they should follow-up with you shortly.

Best regards!