Change X-tras premium plan to standard plan

Im having the same issue, charged for 3 months for a plan that had been cancelled! Waiting for a refund but no one seems to want to get back to me :rage: took the money fast enough but don’t want to return it. Tickets (1106511) and (1084107)

Hi @Charlotte_Wilson , thank you for contacting us here. We are sorry that you have faced such a situation. Please keep in mind that this may take some time to refund the amount. We’ll escalate the case so that it can be checked with priority. Regards!

Ok thank you

You are most welcome @Charlotte_Wilson!

Hey can you please check the status of my refund asap, i still have received nothing its becoming a bit ridiculous

Hello @Charlotte_Wilson, since it is Saturday now, the refund has not been processed yet. We’ll do our best to speed up the process during the working days.