Support Inquiry Escalation Thread (Part 1)

Forgot to mention that it has worked fine right up until it suddenly stopped working.

-Tobias.

Hello I need assistance urgently as I am unable to access my Wirex account due 2FA authentication not working. Thanks

If there is a general problem with 2FA at the moment, that you are working to solve, then please let us know about this. It is very frustrating for me to be locked out of my account and left in the dark with no information on when I can expect to be able to log in again and no response on my contacts to the support team.
Please let us know what is going on…
-Tobias.

Hello @Tobias_Grundtvig, I am sincerely sorry for the delayed update.

I have already contacted you via the email, could you please take a look and provide us with a reply?

Thank you in advance!

1 Like

Hello @Bolanle2021, I am sincerely sorry for the delayed response.

I have just escalated your request to our Support Team and they will provide you with an update as soon as possible.

Best regards!

1 Like

Thank you

1 Like

Hi I have not received any other response? I have checked my email inbox and junk folder. Please clarify? Also I don’t know what further information you could need? I have a transaction that has been pending for nearly 5 days now…

Hello @rvrosmalen, I am sincerely sorry for the delayed response.

I have just escalated your request to our Support Team and they will provide you with an update as soon as possible.

Best regards!

1 Like

Hello @Anastasiia_Wirex !

Replied multiple times to ticket no: 64038 please check as soon as possible!

Thanks!

Hello @Connor_9999, I would be glad to check this for you, could you please provide me with the email address that is associated with your Wirex account via private message?

Thank you in advance!

1 Like

Hello @nate_lee-denton,

Could you please provide me with the email address that is associated with your Wirex account via private message?

Thank you in advance!

1 Like

Dear @sybere,

We are truly sorry you did not receive a prompt response to your case. We experienced an unusually large number of incoming requests which disrupted our usual response time.

I have escalated it to our Support Team. They will update you via the ticket shortly.

Warm regards.

1 Like

I have updated my address and attached my original utility Bill . please check again thanks 64523

Hello @Thered,

As I can see in the system, you were updated via your support ticket accordingly, please feel free to check the correspondence in the ticket and send us an update in the case you have any questions.

Best regards.

1 Like

Dear @scooping,

Let me kindly inform you that the request is still being processed by our relevant team and we will update you shortly once it is done.

We apologize for the delayed processing of your case.

1 Like

Ticket 63996

Still no response

Dear @rahat, I am sincerely sorry for the delayed update.

I have checked your case and I can confirm that the relevant team is processing your request. Please note that we’ve also sent you an update via ticket.

Best regards.

1 Like

Dear @Craig202020,

Our verification team has informed me that your account was successfully verified, please check it from your end. Should you have any further questions - please do not hesitate to let us know via the ticket.

Best regards!

1 Like

Excuse me why are you lying I have no response nor no support tickets sent out, I have not had any answers which is why I am here and it is still not working

They are not in junk or.anywhere else I my emails

You do.have the correct email adddress as I get other emails from you

Your system doent work, so instead of saying I have been answered and leaving me why dont we solve the issue here…

Thankyou I still cannot transfer ETH or speak to anyone despite what you are saying

Hello @Aergon,

Our support team has already sent you an update via the ticket, could you please check?

Best Regards!

1 Like