Why 2FA security is vital for your Wirex account

Originally published at: https://wirexapp.com/protecting-financials-top-priority-wirex/

We use passwords to access everything – social media accounts, emails, online banking. Not only can it be difficult to keep track of them all, it’s also difficult to create something that’s both memorable and complex. That’s why we recommend Two-Factor Authentication (2FA) as an extra layer of security. How will 2FA protect you? 2FA helps to add maximum security to your account. When 2FA is enabled, you will need to enter your password and a unique code…

Its always good to have new solution to our problems , at list making thing difficult to be done

Buongiorno a tutti, ho un problema da risolvere e ho bisogno di aiuto.
Qualche giorno fa si è bloccato il tablet (Samsung Galaxi Note 12.2 Pro) e si è formattato automaticamente resettando tutte le impostazioni delle varie applicazioni e tutti i sistemi di sicurezza.
Per far funzionare Wirex avevo attivato l’autenticazione a 2 fattori con Google Authenticator.
Come tento di far ripartire Wirex, mi chiede di autenticarmi con Authenticator perchè ho cliccato l’impostazione da dentro la piattaforma Wirex.
Il problema è che non funziona più e non so perchè. Ma il grande problema sta nel fatto che anche tentando l’accesso dallo smartphone e dal PC si crea lo stesso problema.
Quindi io adesso non posso più entrare in Wirex da nessuno dei miei dispositivi.
La mia E-mail: tony32692@gmail.com

I do no me pasword and im traying to send email to wirex bauth this bot the ar not sending eni email